HTML

Anya agymenései

Ahogy a költő mondaná: „Van minálunk hajcihő, kitűnő hangulat. Olyan, mint a vadnyugat: zenebona, ricsaj.” :)

Facebook oldaldoboz

2014.12.08. 09:17 Chain Bridge

Szuperanyu teszt

 

 

Az év vége jó alkalom arra, hogy számot vessünk eddigi teljesítményünkkel. VALÓBAN alkalmas vagyok kiskorú személyek állandó felügyeletének ellátására? Rendelkezem a mindennapi kihívások leküzdéséhez szükséges TELJES eszköztárral? BIZTOSAN nem bizonyulok méltatlannak kis családom szeretetére? Anyaként ÉS feleségként is megállom a helyem? Ha kétségek gyötörnek, esetleg újabb visszaigazolást szeretnél kapni superwoman mivoltodról, ez a teszt pont kapóra jön:

 

  1. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy „sarokcsiszoló”?

A)     Flex

B)      Kőműves segéd

C)      Pedikűr

 

  1. Ha vásárolni mész, mire csábulsz el leggyakrabban?

A)     Ruha, ékszer (csak ha akciós)

B)      Édesség (de hagyok belőle a többieknek is)

C)      Valami praktikus kis szerszám vagy lakásfelszerelés

 

  1. Vezetés közben defektet kapsz…

A)     Gond nélkül kicserélem a kereket.

B)      Segítséget hívok a legközelebbi szerelőműhelyből / benzinkútról / kocsmából.

C)      Pánikolok, de szerencsére mellettem ül a férjem (kizárólag sofőrszolgálatot vállalok, egyedül nem indulok el sehova kocsival).

 

  1. Hétvégén mit főzöl a családnak?

A)     Négyfogásos ebédet, ami nem csak finom, de egészséges is.

B)      Könnyű egytálételt, ami vagy finom, vagy egészséges (köztes állapot – legalábbis a legtöbb férfi szerint – nem létezik).

C)      Zacskós levest és mirelit pizzát, ahogy ők szeretik.

 

  1. Be kell valamit állítani a telefonodon…

A)     Pár mozdulattal már meg is oldottam a dolgot.

B)      Órákba telik, de azért is megkeresem a megfelelő menüpontot.

C)      Megkérem a gyereket.

 

  1. Kirándulni mentek. Mit pakolsz be magadnak mindenképpen?

A)     Túlélő felszerelést. (Sose lehet tudni…)

B)      Játszós ruhát. (A csinosabbikat.)

C)      Sminkkészletet. (Csak hogy meg ne ijedjen a sarki fűszeres.)

 

  1. Mi a véleményed a nagycsaládosokról?

A)     A legszebb dolog a világon, én is közéjük tartozom és/vagy szeretnék még legalább egy gyereket.

B)      Minden elismerésem ellenére sem merném bevállalni (gyanítom, utólag ők is így érzik…).

C)      Tuti valami más bolygóról jöttek, de aranyosak.

 

  1. Hogy készültél a baba érkezésére?

A)     Az összes szakkönyvet kiolvastam, minden vitamint beszedtem, rendszeresen tornáztam.

B)      Az ismerős anyukák tapasztalatait próbáltam hasznosítani, egyszer pedig még egy kismamajógára is elmentem.

C)      Majd lesz valahogy alapon az ösztöneimre bíztam magam, és isten bizony nem gyújtottam rá.

 

  1. Hogyan vélekedsz a kézimunkáról?

A)     Remek hobbi, kellemes kikapcsolódás. Szívesen kötök, horgolok, hímezek.

B)      Gombot varrok, zoknit stoppolok, ha muszáj.

C)      Nem értem a kérdést… (Amúgy hogy jön ez most ide?)

 

    10. Hogy állsz a takarítással?

A)   Ezt is csak fél szemmel olvasom, közben port törlök.

B)      Épp kávészünetet tartok.

C)      Ráér az, hol van még karácsony. (Különben is be kell még fejeznünk az óriás puzzle kirakását, addig szó se lehet porszívózásról.)

 

A megoldókulcsot sajnos elvesztettem, de ha puszta kíváncsiságból végigcsináltad ezt a tesztet, rossz anya biztosan nem lehetsz!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: teszt anya karácsony szuperanya


A bejegyzés trackback címe:

https://anyaagymenesei.blog.hu/api/trackback/id/tr976966409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása