HTML

Anya agymenései

Ahogy a költő mondaná: „Van minálunk hajcihő, kitűnő hangulat. Olyan, mint a vadnyugat: zenebona, ricsaj.” :)

Facebook oldaldoboz

2014.08.19. 16:17 Chain Bridge

Rejtett értékek

 Készült az ujgyerekruha.hu webáruház számára, 2014. augusztus 13-án

 

devil-angel-child.jpg

 

Minden gyereknek megvannak a maga jó tulajdonságai, de a legváratlanabb pillanatokban képesek olyan értékeket is megcsillantani, amelyeket egészen addig saját szülőanyjuk se fedezett fel bennük. Ilyenek lehetnek az alábbiak:

 

Önzetlenség

Egy közös meccsnézésnél X csapatnak szurkoltunk. Ha Y csapat rúgott gólt, azt a gyerek ugyanolyan kitörő örömmel ünnepelte. Közöltük vele, hogy ez nekünk nem annyira jó hír, mert igencsak vesztésre állunk. Erre ő: „De Anya, más sikerének is örülni kell!”

Magabiztosság

„Ura vagyok a helyzetnek! Na, mi a helyzet?”

Önbizalom

„Én ebben a játékban nagyon jó vagyok. Igaz, a célig még sose jutottam el…”

Optimizmus

„Nem is baj, hogy leomlott a kártyavár. Legalább megint lett egy egész paklink.”

Rendszeretet

Egy várlátogatás alkalmával: „Hogy tudtak régen ilyen romos házban lakni?!”

Önfeláldozás

„Én azért születtem, hogy mindig segítsek nektek.” (Na, itt komolyan elgondolkodtam a szentté avatáson…)

Romantika

„Anya, egy tündért elvennék feleségül. Például téged.”

Zeneszeretet

„Énekelj valami jót. Mondjuk Tankcsapdát.”

Céltudatosság

„Majd ha felnőtt leszek, egyedül megyek az óvodába.”

Igazságosság

Óvó néni szörnyülködve mesélte, hogy rajtakapta a gyerkőcöt, amint jó doktor bácsiként alaposan megvizsgált egy kislányt az udvaron. Az otthoni kérdőre vonásnál a kissrác ártatlan szemekkel csak annyit mondott: „Miért, én is megmutattam neki az enyémet.”

Gyakorlatiasság

Gyerekzsúrban voltunk, ahol az egyik játékos feladatnál kvízkérdésekre kellett válaszolni. Az egyik így hangzott: „Mi volt a kalózok házi kedvence?” Mire az ünnepelt azonnal rávágta: „A RUM!” Végül is tényleg hasznosabb, mint egy papagáj…

 

Ugye, ugye, van még mit tanulnunk tőlük!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekszáj értékek


A bejegyzés trackback címe:

https://anyaagymenesei.blog.hu/api/trackback/id/tr806617583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása